Механизъм за оплакване:
Подайте жалба
Моля, използвайте един от следните канали:
Можете да подадете своята жалба или притеснение, като използвате формуляра на тази страница. Препоръчваме ви да предоставите информация за контакт, за да улесните последващите действия по жалбата, но можете също да подадете сигнал анонимно, като оставите полетата за име и имейл адрес на формуляра празни. Моля, имайте предвид, че в такъв случай няма да можем да комуникираме с вас (напр. актуализации относно обработката на жалбата), ако не бъде предоставена информация за контакт.
Пишете на tenevoworkersgrievance@tenevoproject.bg. Моля, имайте предвид, че в този случай имейл адресът на подателя ще се покаже на получателя.
Изпратете поща на следния адрес:
Виктор Машиах
tenevoworkersgrievance@
+359 89 556 0220
София, бул. Цар Освободител 14
Информация, която трябва да бъде включена в жалбата
Описание на жалбата и причини за жалбата
Когато е необходимо, копия от всички документи, подкрепящи жалбата
Доказателство за представителство, ако жалбата е подадена от представител
Лечение на вашето оплакване
В рамките на 10 работни дни жалбоподателят получава потвърждение, че е получено. Всяка жалба ще бъде разследвана чрез справедлив и независим преглед, улесняващ отговор на жалбоподателя не по-късно от един месец от получаването на жалбата. В някои случаи разследването на жалбите може да отнеме повече от един месец, в който случай лицето за контакт ще информира жалбоподателя за това в надлежния отговор и ще го информира за състоянието на разследването след това до разрешаване.
Ако жалбоподателят не получи отговор или получи незадоволителен отговор, той има право да се обърне към служителя по жалбите по същите канали, посочени по-горе. Ако в рамките на закъснение от един месец от деня, в който жалбата е адресирана до служителя по жалбите, жалбоподателят не получи отговор или получи незадоволителен отговор, жалбоподателят може да отправи искането до Борда.
Когато жалбоподателят е инвеститор или клиент, ако не бъде получен адекватен отговор в следващите две седмици, жалбоподателят може да ескалира въпроса и до Комисията за защита на потребителите https://psc.egov.bg/bg/web/guest.
По подразбиране жалбата ви ще бъде третирана поверително. Само страните, засегнати от разследването на жалбата, ще бъдат уведомени за жалбата и вашата самоличност няма да им бъде разкривана без вашето предварително съгласие. Ако желаете друго, моля, заявете ясно, че сте съгласни вашата самоличност да бъде разкрита.